четверг, 1 января 2015 г.

Green Tea Plus .כיצד פועלת פורמולת Green tea plus?

http://www.the123lifestyle.com/?product=green-tea-plus-60&sponsor=rinadorani

Green Tea Plus 60  

בעקבות הרשמתכם בעבר לקבל פרטים בנושא ירידה במשקל, אני שמח להכיר לכם את מוצר   שמסייעGreen Tea Plus /בהצרת היקפים, ניקוי רעלים, טיפול באלסטיות של העור 
במידה והמוצר מעניין אתכם, אשמח לתת לכם מידע נוסף במייל חוזר או בטלפון
050-2030007 RINA
הסבר נוסף על המוצר:
כיצד פועלת פורמולת Green tea plus?
המטרה של Green tea plus היא להשתלב בשגרה ולשפר את האיזון בגוף האדם. חלק מהקלוריות אותן אנו צורכים הופכות להיות שומן, ואחד הדברים שהגוף עושה הוא שריפה שלהם. כל פעילות גופנית עוזרת בשריפת קלוריות, המתחילה בפחמימות. לאחר מכן עובר הגוף לשרוף את החלבונים ולבסוף את הליפידים – שהם השומנים. במצב של תרמוגנזה כמו זה אותו מאפשרת הפורמולה הייחודית של Green tea plus, ניתן לבצע היפוך של הפרוצדורה. המשמעות היא שכבר אחרי 20 דקות של הליכה הגוף מעלה את החום, על חשבון השומנים.
תהליך תרמוגנזה תורם לשריפה מהירה של השומנים, ללא צורך בהמתנה אל שאר התהליכים המלווים פעילות גופנית. לחץ הדם עולה והגווארנאין והקפאין הנמצאים בתוך הפורמולה מבטיחים כי המצב האידיאלי של הגוף יגיע הרבה יותר מהר. עם זאת, יש לציין כי הפורמולה לא מתאימה למי שסובל מבעיות בלחץ דם, בעיות לב או מתופעות היפר-תיראודיזם (פעילות מוגברת של בלוטת התריס). בכל מקרה כדאי להתייעץ עם הצוות הרפואי לצורך ביצוע אבחון מקיף.
מי יכול להשתמש בפורמולה?
כ-85% מהאנשים המחליטים לעשות דיאטה יכולים לקחת באופן בטוח לחלוטין את הפורמולה של Green tea plus. הייעוד העיקרי של הפורמולה הוא לסייע במצבים של השמנת יתר. הפורמולה מסייעת לשיפור חילוף החומרים של הפחמימות והשומנים ולשיפור פעילות המעיים.
המטרה היא להשתמש בפורמולת Green tea plus כדי לייעל גם את פעילות המעי הגס. זו פורמולה המכילה נוגדי חמצון אנטי-דלקתיים המציעים סיוע לכל המערכות. במילים אחרות, מדובר על תוסף תזונה הפועל מבפנים החוצה. יש אלמנטים המגינים על תפקודי כבד ופועלים לניקוי הכבד מרעלים, ללא טיפול או פגיעה בתהליכים הטבעיים של הגוף.
באישור משרד הבריאות הישראלי
כל הרכיבים של פורמולת Green tea plus נמצאים בשימוש מסורתי זמן רב. הם מקובלים על ידי מומחים בתחום הפארם ומאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי. הרכיבים נמצאים ברשימת ה-EAFUS, הכוללת כל דבר שמותר לתת כמזון בארצות הברית. שימוש במוצרים עוזר בביצוע דיאטה מאוזנת ובשילוב עם פעילות גופנית ואורח חיים בריא ניתן להשיג תוצאות מרשימות.
הפורמולה לא אמורה להחליף את המזון הרגיל, אלא לשמש בתור תוסף תזונה. אנו מציעים לכם ליצור קשר עם אחד מנציגי The123Diet ולשמוע עוד פרטים על פורמולת Green tea plus ועל מוצרים נוספים.

Комментариев нет:

Отправить комментарий