воскресенье, 17 августа 2014 г.

כיצד להרוויח מעל ומעבר למה שאתה מרוויח כיום ולהנות משפע עצום בחייך ?

כיצד להרוויח מעל ומעבר למה שאתה מרוויח כיום
ולהנות משפע עצום בחייך ?

http://www.the123lifestyle.co.il/?u=rinadorani&c=8 עצום בחייך ?

בני רוקח - מייסד אתר זה הסוד שלי ומחבר הספר זה הקוד שלי
בראיון לתוכנית המקצוענים בערוץ 10 לצפייה לחץ כאן!

ספרו המרתק ויוצא הדופן של בני רוקח - מייסד חברת The123lifestyleומייסד אתר זה הסוד שלי

מדריך מדע ההתעשרות וה"סוד" חשפו בפניך את מה שצריך לעשות

הספר זה הקוד שלי - ינחה אותך כיצד לעשות זאת, נכון !http://www.the123lifestyle.co.il/?u=rinadorani&c=8

הספר זה הקוד שלי + מדריך מדע ההתעשרות

שילוב רב עוצמה של 2 מדריכים מרתקים במהדורה מודפסת

במידה ואתה קורא בקביעות את המסרים של בני רוקח -
אתה חייב רוצה להצטייד בעותק אישי משלך של ספרו החדש.

הספר הראשון בעולם שמגיע עם תעודת אחריות !

זהו אחד הספרים החשובים ביותר שקראת - באחריות ! - איך תדע אם לא תקרא ?
רכוש את הספר זה הקוד שלי וקבל אחריות למשך 365 יום !
במידה והספר לא ענה על ציפיותיך ו/או לא קיבלת ערך מוסף אמיתי
השווה לך לפחות את הסכום ששילמת בגין הספר
שלח אליי את הספר חזרה וקבל החזר כספי מלא !

מכתב שהגיע מאחד הקוראים של הספר שבחר להישאר בעילום שם:


בספר החדש "זה הקוד שלי" תוכל לגלות:

  • האם התעשרות היא מדע מדוייק ?
  • האם קיימת דרך ברורה ומוכחת להשגת שפע עצום בחייך ?
  • מדוע התעשרות איננה קשורה לתחום העיסוק שלך ?
  • מדוע התעשרות איננה קשורה לכישורים אישיים או השכלה ?
  • מדוע לכולם יש 24 שעות ביממה אך לכל אחד הכנסה אחרת ?
  • כיצד ליישם נכון את מדריך מדע ההתעשרות ?
  • מהם 8 העקרונות המרכזיים להשגת שפע בחייך ?
  • כיצד ליישם את 21 הקודים החיונים להצלחתך ?
  • מאילו מלכודות עליך להיזהר !
  • כיצד לאתר אמונות מגבילות.
  • כיצד יישמת את עקרונות "הסוד" כשהיית ילד קטן
  • כיצד תוכל ליישם את עקרונות "הסוד" השפע בגילך גם כיום
  • כיצד לעשות שימוש נכון יותר בכסף שלך
  • כיצד ליישם את הסוד - וגם להנות מהדרך !
  • מהם 3 הדברים עליהם חשוב לשמור בדרך להצלחה ?
  • כלי עבודה שעבדו עבור אחרים - וללא ספק יעבדו גם עבורך !
  • את כל מה שרצית לדעת בנושא ולא היה לך את מי לשאול

הספר זה הקוד שלי איננו בשבילך אם:

  • נוח לך במצב בו הנך נמצא היום.
  • אינך מוכן להשקיע זמן וכסף בעצמך על מנת לשפר את חייך.
  • אתה חושב שזה לא עובד
  • אתה מתכוון רק לקרוא ....
  • לא קראת וגם אינך מתכוון לקרוא את מדריך מדע ההתעשרות
  • אתה מחפש "קיצורי דרך"

להזמנת הספר:

מחיר הספר (הכולל גם את מדריך מדע ההתעשרות במהדורה מודפסת) באתר עומד על
118 ש"ח בלבד (ללא דמי משלוח) - למרות שהערך שהוא יניב לך נמדד באלפי, עשרות אלפי ומאות אלפי ש"ח.
מועד אספקה עד 5 ימי עסקים.

הזמינו עכשיו!

Комментариев нет:

Отправить комментарий