среда, 12 ноября 2014 г.

זה מתאים לנשים- שמעוניינות בשינוי קריירה או מחפשות השלמת הכנסה

http://www.the123lifestyle.co.il/?u=rinadorani&c=5
 -אני רינה דורני
 זכיינית בחברת 
life stile 1,2,3 
.ובעלת עסק לפאות וקוסמטיקה  בבני ברק
בשנים האחרונות המשפחה גדלה, יש לי שישה ילדים, החיים התייקרו
.וההכנסה מהעסק שלי כבר לא מספיקה
מצאתי את עצמי מחפשת עבודה נוספת- שלא צריך לצאת אליה לעבוד, שאפשר לעבוד מהבית בשעות גמישות או
.מהעסק שלי בשעות שאין לקוחות
 חיפשתי משהו קל שיביא לי כסף, שישלים לי את ההכנסה, משהו שאין בו סיכון
-כלכלי
-ושמהר מאוד אראה ממנו כסף- מבלי שאצטרך לעבור הכשרות ארוכות ומבלי לבזבז כסף 
מה שמצאתי זה
.מסוג הדברים שאומרים עליהם- שהמציאות עולה על כל דמיון
בתוך שבועות ספורים מצאתי את עצמי מכפילה את ההכנסה שלי, מלאת אנרגיה והתלהבות כמו שלא הייתי כבר
.הרבה זמן
 .הבנתי שמצאתי מכרה זהב
.והיום אני רוצה לשתף אותך ולספר לך מה זה,
 .איך נכנסים לזה
מה זה  
.?באמת דורש? והאם יש בכלל סיכון 
אבל לפני הכל, בואי נראה אם זה בכלל בשבילך
-  בואי נדבר על למי זה מתאים:
זה מתאים לנשים- שמעוניינות בשינוי קריירה או מחפשות השלמת הכנסה או חולמות שיהיה להן עסק משלהן וחיים
של עצמאית אך מפחדות מהשיווק,
 מהכספים שצריך להשקיע בתשתית שיווק של עסק ובזמן שלוקח עד שמתחילים
להרוויח מעסק- ולכן כבר שנים נשארות עם החלום לעסק אך לא פותחות עסק משלהן. נשים שגם כעצמאיות רוצות
להיות במסגרת, בין אם מסגרת חברתית ובין אם מקצועית.  שתעזור להן להתפתח
ותדחוף אותן, נשים שמתחברות לתהליכי התפתחות אישית, ומחפשות עבודה גמישה בשעות, מהבית וכזאת
שאפשר לשלב איתה עוד דברים כמו עוד עבודה או טיפול אינטנסיבי בילדים והכי חשוב עבודה שתכניס להן באמת
.כסף משמעותי 
אז מה זה אומר להיות זכיינית או משווקת בחברת 
?style life1,2,1 
בלינק שצירפתי לך מתחת לסרטון יש פרטים נוספים בהרחבה- גם על 
..החברה וגם על העבודה שהיא מציעה לך
מדובר בחברת בוטיק בינלאומית המתמחה בתחום הבריאות, הדיאטות
ואיכות החיים. בחברה פועלות כמה  
חטיבות המשרתות לקוחות במגוון רחב של מגזרים: תכניות בריאות 
,לירידה במשקל ואנטי אייג'ינג, מוצרים טבעיים
 תחנולוגיה אינטרנט , סדנאות צמיחה והתפתחות
אישית, ומוצרי מידע לאנשים או עסקים אשר מעוניינים להגדיל את הכנסותיהם. 
כך שאפשר להתפתח בחברה
ולעסוק בתחומים שונים 
תיקבלי  -
כבר תשתית שיווק מוכנה שעובדת ולא צריכים 
.להשקיע משאבים 
מה שאני באמת אוהבת בלהיות זכיינית בחברה - 
זה המסגרת והמעטפת המקצועית – בכל שבוע יש ימים של
סדנאות, הרצאות, וכלים בכל מה שצריך לדעת כדי להצליח –
 החל מאיך לנהל זמן ועד לאיך למכור ואיך לעבוד נכון
.באינטרנט. 
.בעצם מקבלים המון הכשרה מבלי לשלם כסף
כבר מהמפגש הראשון תוכלי לראות- שיש משהו באנרגיה של האנשים שמגיעים – זה נשמע אולי לא אמיתי אבל את
צריכה להגיע כדי לראות על מה אני מדברת –
 כולם נחמדים, אנשים עוזרים אחד לשני, יש אנרגיה חיובית, אנשים
משתפים פעולה ופשוט כיף להגיע לשם גם אם רק בשביל המפגש עם האנשים.
כל זכיין או משווק מקבל אתר משלו, חומרי שיווק משלו. מה שעושה את החיים באמת קלים וכמובן שחוסך זמן
.וכסף
וכך מה שדרוש ממך כדי להרוויח כסף זה לחזור ללידים חמים, לסגור איתם את הפרטים ולחייב את האשראי
.שלהם
.כל מה שצריך ברמת הציוד זה גישה לאינטרנט וטלפון/פלאפון
-ברמת ההשקעה הנדרשת, גם פה אני יכולה להפתיע 
 מדובר בחברה שמחזירה %100 מההשקעה, להבדיל
.מחברות אחרות  
- life style 1,2,3 ב 
 ההשקעה היא סמלית והיא מייצרת מוטיבציה לתחילת הדרך- אך כל 
 .סכום ההשקעה מוחזר לך
?אז איך מתחילים
אם זה מה שאת מחפשת,  אם את צריכה השלמת הכנסה או אם את 
מחפשת עבודה מהבית  
, -בהחלט כדאי לך לבדוק יותר   לעומק על החברה והעבודה בה
על מנת לדבר איתי ולקבל ממני מידע נוסף ועל מנת לקבל פרטים לגבי ימי עיון בחברה – ימים שבהם תוכלי להגיע,
להתרשם, לשאול שאלות ולברר את כל מה שרק תרצי 
– תכניסי פרטים בלינק שאני מצרפת לך מתחת לוידאו-
ואחזור אליך תוך 24 שעות )לא כולל שישי-שבת( 
 רינה דורני !   !נדבר בקרוב 
http://www.the123lifestyle.co.il/?u=rinadorani&c=5
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий